misunderstood~


even ko salah paham ab
out aku ,
itsokay lar ,
sebab aku ta care n ta amek hati pun ,
sebab aku sayang kau ,
aku ta pernah anggap kau burok kat mata aku ,
aku ikhlas kenal n sayang kau ,
aku cukop hormat dekat kau sebab kau inspiration aku ,
kau cukup baek pada aku ,
kau cukop bijak untuk guide aku ,
but ,
dunno apa yang dah buat kau seolah-olah dah be
nci kat aku :'(
aku ta pernah mintak semua ni berlaku ,
aku ta pernah terlintas sedetik pun akan membenci kau or amek kesempatan dari kau ,
kau ta tahu macam feels aku pada kau ,
aku accept kau punya opinion ,
masa kau accident disebabkan aku ,
aku memang risaw sangat ,
aku ta penah risaw macam tu ,
maybe cara aku macam ta kena ,
but if la bole memang aku na jenguk kau kat sana ,
tapii ,
lepas dari tu agak sukar dan jarang sekali untuk kita bersua muka ,
keadaan masih seperti biasa ,
aku adik kau , kau abang aku ,
aku pahat benda tu dalam ingatan aku ,
aku ta pernah na khianati prinsip yg aku bina tu ,
aku happy sangat dengan kau ,
tapi happy tu bertukar menjadi kusam bila kau semakin busy ,
aku tetap set dalam mind
aku ,
kau na berjaya so aku kena biarkan kau jadi apa yang kau mahukan ,
aku ta bule halang ,
tu future kau ,
kau sangat lah hebad ,
emm :(
menangis
gembira
saked
semua mesti teringat tentang diri kau
first time kenal kau memang instint yang kuat mmg attract pada
kau ,
aku ta pernah terima orang ,
dan aku tak pernah ditolak oleh orang ,
so aku memang soloutt pada kau ,
oneday yang aku tengok kau macam semakin happy even bukan dengan aku ,
macam ada peganti gituu ,
yeah ! aku perhatikan ,
aku tnya kau ,
tapi kau still menafika
n ,
but now ,
semuanya benar rite ,
NO ! although aku dah tahu ,
aku ta pernah benci kau ,
in addition ,
aku gembira sebab kau bahagia even bukan dengan aku ,
tapi kau still think negatip about aku ,
sokayyy , aku teri
ma .
mungkin aku bukan yang terbaek di mata kau ,
betol ! setiap manusia itu punyai kelemahan ,
sama ada diterima atau tidak diterima saja kelemahan itu oleh orang .
so aku amek ikhtibar kat sini
,
maybe all wrong come from me in this story -,-
please forgive me .