historyyyy domo~


domodomodomo ,
dulu aku penah cakap yang aku nak kawen dengan orang yang bagi aku domo .,
masa tu haraaaapaaannnn memang tinggi ,. cakap seserious hatiii babeee !
tapiii , no one know that yang aku cakap tu bukan nya joke tahu :(
that time memang aku tengah taksup dan menjadi kegilaan terhada
p benda coklat tuu ,
but nowww ,. tinggal moment saja
life aku ni aku dah letakkan 69% gantung pada dia
but , maken hari aku hitung maken lama maken renggang
kenapa ?
cares , loves , support , missing , advise
semua tu dah pudar dek luntur
napa mesti jadi semua niiii .
sayang adik pada abang leb
ih tahu ,
onedayy . i heard some sh
ittt story
y
sobsobsob
nothing to say
too disappointed
back to the title DOMO
itu lar domo yang ada dihati saya ,
never pudar di hati adik
waiting fo new glad news from .
domo tu aku akan simpan as symbol aku dengan history domo
_____________________________________________________________