trips to Endau~

trips to Endau yang ciket mengecewakan :(
_____________________________

eh ! na tahu ta , masa hari jumaat kat sekolah ada annouce about pameran buku dekat Smk Ungku Hussin . so , automatically terdetik MyBrotha Jokerrrr in mind :DD
dengan bersunggohnya planning sama kawankawan na pegi sana , but menghampakan ! planning cancel ~ ohhhmmmmjayyy .
story kat mama about pameran buku tuu , mama memang shuka membaca so, mama pula pass pada abah andddd goaaallll ,. eh ! then abah on , abah said ATIKAH bangun mandi kata na pi ENDAU . oukeee ! kat situ , tanpa memberus biji mata dengan colgate dah segar dah , rasa macam terus na nek kereta jalannnnn .
Mandimandi , breakfast , iron baju , pakai cantek ... broooooooomsssshhhh ! letsgo to ENDAUUUU ,`
bippppbippppbippp . aku jakoooonnnnn !! aku shuka jadiii jakoonnn . aku shuka pegi ENDAU~
ENDAU ta mcam MERSING . kat sana manyak kambinggg , lembu . hadoiiii , macam2 lar
Abah bawa jalan jauh , pusing kiri pusing kanan . tibatiba dalm 45minit aku nampak sekolah UngkuSiennnn :)
hadoiii ,. terharuuuuu
pastu abah bawa pusinggggg2 , jumpa tu la ini lar
mama ., napa sekolah ni ada hari anugerah kemerlangan .. betoll kea ni ,
masukkkkk saja , pakguard angkat tangan lambailambai , masukkk ... shuuuuuuuuffff
wowwww , adaada .
apa lagi mama ,. letsgo checkitout .
abah bagiiii duitttt . best , amek buku tu amek buku ni .,
NOVEL ! manyak sangat , discountttt besaqqq punya
HAHA . tengoktengok sekeliling ,. pegang fon setiap masa , dia tetap ta rep text saya ,.
sobbbbbb soobbbbbbsobbbb :'(