Sepetang bersama mereka~

sepetang bersama mereka ,
mereka ialah reunion 5D 2009 .
HAHA ! itu mereka


hee~ ada ramai lagi , ni sebahagian jea :)
cerita ceriti about aku dan dia nnt sambung k ,
kita masuk bahagianjalan2 cari pasal nidulu.
act hari hujan ta benti2 tau semalam ,
teramat lah busan dok kat umah .
tetiba hujan benti dalam kul 4.30 .
mau ajak
dia kelua tapi dia na pi bowling ,
so iqa ajak lar farez kelua ,
lupa pula farez classmate ijad rite ,
so terang tang tang lah dyorg ada pogram yang sama .
secara tibatiba aku teruskan jea niat aku ,
pikir punya pikir terpaksa la aku join jea mereka itu semua !
urghhhh , segan beb ! dah macam mnyebok , mngada pun ada juga ,
first pi bowling ~
aku tak maen , tgk dyorg jea .
mereka sangatsangat lar happy :P
happy macam mana ?
macam niiii~












































ouke~farez kata nama dia adalah ezad ,
sangat bersunggoh dia maen bowling itu . HAHA
Then other places kitaorg pegi ialah PANTAI .
Sesi amek gambar kenang kenangan bak kata mereka larrr ,










































sangat lah meriah walaupun seturn2 part tu ada yang kurang menarik :P
ouke lar , tutop cerita ni aku buka cerita aku dan dia pula eh ,.
korang memang best !
tengs bagi join ~

with smile
~Atikah