terjaga ~

oke lar kawan ,
aku telah pun sedar dari mimpi aku selama ni ,
dah bangun dah pun ,
so aku dah buat a few choice untuk buka kamus baru ,
so aku try lar dapatkan kamus yang baek untuk dijadikan rujukan ,















hah ! tengok tu kamus apa ,
tahu kenapa aku pilih kamus tu ?
bippppsss !
pandai ,
sebab kamus ni manyak gambar sbb kamus bergambar ,
meriah dan colourful ,
so hidup aku tak la begitu colourless ,
_________________________________

aku dah pilih way ni ,
so aku must jadi someone yang matang,
more serious about future ,
no more love karut ,
no more tears ,
no more no more lah !
HAHA
mesti happy oke :)
belajar bule buat kita tersenyum kelak
so aku dah buat pengiraan yang ,
10% for love
5% for healthy
15% for enjoy
70% for study
___________
ouke ! goodluck for my new clear life ATIKAH~